Zo eenvoudig mogelijk

We hebben het zo makkelijk mogelijk gemaakt voor je om te bestellen en te betalen. Kom je er niet helemaal uit dan helpen de onderstaande vragen je vast.

Maarrrrr…. liever hebben we dat het allemaal vanzelf spreekt, dus als jij iets tegenkomt wat je niet logisch vindt. Meld het dan! Dat gaan we zeker kijken of het nog handiger en sneller kan om spullen in je winkelmandje te stoppen en af te rekenen.

Even een tip, een account aanmaken helpt enorm in het gemak en snelheid als je een regelmatige klant bent.

Stap 1.
Plaats je gekozen producten in je winkelmand

Stap 2.
Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig. Je kan er ook voor kiezen om meteen een account aan te maken, dan staan je gegevens opgeslagen en hoef je ze niet meer in te vullen.

Stap 3.
Op dit moment wordt alles verstuurd met ‘PostNL’ standaard pakket. En is het verzendbedrag afhankelijk van het land waar je woont en de hoogte van het orderbedrag.

Stap 4.
Kies je gewenste betaalmethode. Meer informatie over onze betaalmethodes vind je hieronder: welke betaalmogelijkheden heb ik?

Stap 5.
Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘bestelling plaatsen en betalen‘ om je bestelling definitief te maken .

Helaas is het in het systeem niet mogelijk om een bestelling te wijzigen of te annuleren. Daarom is het dus belangrijk dat je altijd goed je order en persoonlijke gegevens checkt voordat je je bestelling definitief maakt. 

Merk je je vergissing snel op, stuur dan onmiddellijk een berichtje. Als je pakketje nog niet verzonden is, wordt er geprobeerd om de wijzigingen nog door te voeren. 

Is je bestelling niet gelukt of is er iets mis gegaan?
Geen probleem, als er iets mis is gegaan en je bestelling is nog niet betaald dan annuleert het systeem automatisch je bestelling. 

Heb je toch twijfels?
Dan kun je altijd onze klantenservice bereiken op werkdagen van 13.00 – 18.00 uur.  De bestellingen van die dag worden na 13.00 uur verwerkt.

Bij Cats & Things kan je betalen met onderstaande betaalmethodes:

IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor je bestelling.

Bancontact
Dit is een betaalmogelijkheid voor onze Belgische klanten. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor je bestelling.

Belfius
Hiermee kunnen Belgische klanten van deze bank direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor je bestelling betalen.

KBC/CBC
Hiermee kunnen de Belgische klanten van deze bank direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor je bestelling betalen.

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met je betaling.

Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
Check in ieder geval je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven

Twijfel je nog steeds?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan gaan ze daar voor je kijken of de betaling goed is doorgekomen

Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen?
Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

Als je van ons een kortingscode hebt gekregen dan kan je die op de betaalpagina toepassen. De kortingscode voer je in bij het veld “Pas kortingscode toe”. Per bestelling kun je maar één kortingscode gebruiken.

– Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden.
– Kortingscodes kunnen niet toegepast worden op sale artikelen.
– Shoptegoed in de vorm van een code kan ook niet worden gebruikt samen met een kortingscode.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00

Thanksgiving
winactie

’n cadeaubox vol goodies t.w.v. 60,-

geef je snel op

Yess ik doe mee!!
De waardering van catsandthings.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 47 reviews.