UNIEK SAMENGESTELDE COLLECTIE * EIGEN LIMITED EDITIONS * ADVIES & TRAININGEN
0 Winkelwagen
Toegevoegd aan winkelwagen
    Je hebt {{cart item_count}} items in je winkelwagen
    Je hebt 1 item in je winkelwagen
      Totaal

      One step checkout!

      Klinkt moeilijk is het juist niet. Als je al je producten hebt verzameld in de winkelwagen, dan kom je op een handige bladzijde terecht waar je al je verzendgegevens en betaalmethode kan invullen. Lekker overzichtelijk.... de enige vraag is eigenlijk ga je wel of niet een account aanmaken? Het is helemaal wat jij wil natuurlijk

      Een account aanmaken heeft wel voordelen. Zo kan je je bestelgeschiedenis inzien en dat is handig als je vaker bij Cats & Things bestelt. En met een account is het ook mogelijk om te sparen.

      FAQ Inloggen - Bestellen - Betalen

      ________________________________________

      Hoe kan je bestellen bij Cats & Things?

      Heel eenvoudig, je vult je winkelmandje door het toevoegen van producten. Klik je op mandje, dan zie je een overzicht van al je artikelen. Je kan het aantal aanpassen of zelfs helemaal verwijderen als je dat wilt. In het winkelmandje staat ook het btw bedrag vermeld.

      Alle producten in de webshop zijn incl. btw en worden in Euro afgerekend.

      Wil je nog wat toevoegen aan het winkelmandje dan druk je op de knop verder winkelen. En anders ga je door naar het afrekenen. 

      Waarom zou ik inloggen en een account aanmaken?

      Wanneer je voor het eerst op catsandthings.nl winkelt, dan wordt je gevraagd om jezelf te registreren met een inlognaam en een wachtwoord. Hiermee kan je steeds weer inloggen om een bestelling te plaatsen.

      Het voordeel is dat het systeem je gegevens onthoudt, zodat je ze niet meer hoeft in te voeren. Dat is erg makkelijk en tijdbesparend.

      Wat gebeurt er als ik niet wil inloggen?

      Dat is geen enkel probleem. Dan kies je voor: winkelen zonder account en vul je bij iedere bestelling opnieuw je gegevens in. Je bouwt geen geschiedenis op en bestelt iedere keer alsof het de eerste keer is.

      Kan mijn pakketje ook naar een ander verstuurd worden?

      Ja hoor, in dat geval is de verzendadres anders dan de factuur adres (die is van jou). Op deze manier is het natuurlijk mogelijk om een cadeautje te versturen.

      Als het een cadeautje is, vergeet dan niet om een kleine boodschap toe te voegen aan je bestelling. Die schrijf ik met alle liefde voor je op een kaartje.

      Kan het pakketje ook rechtstreeks naar een afhaalpunt verstuurd worden?

      In Nederland verstuur ik met PostNL en je kan er voor kiezen om ......Na .

      Kan ik het pakketje ook afhalen in de winkel?

      Natuurlijk kan dat! Hiervoor kies je .....bla bla en dan krijg je een berichtje van mij zodra je bestelling klaar staat. Dit is natuurlijk helemaal GRATIS!

      Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

      Op dit ogenblik accepteert de webshop
      IDEAL - Bancontact - Maestro - Master Card - Visa - Q Pay - Apple Pay - Goole Pay.

      Binnen Nederland worden de meeste bestellingen met IDeal gedaan
      De Belgische klanten maak het meest gebruik van Bancontact

      Oeps, ik heb een bestelling geplaatst maar wil die annuleren?!

      Als je de bestelling wilt annuleren stuur dan zo snel mogelijk een mailtje met daarin het bestelnummer en je contactgegevens. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op en als je bestelling nog niet is verzonden wordt je geld gewoon weer teruggestort. 

      O jee, ik zag nog iets dat ik wilde hebben... kan dat nog toegevoegd worden?

      Je webshop bestelling wordt automatisch verwerkt in het ordersysteem. Als je bestelling is afgerond en betaald dan kan je aan die bestelling niets meer toevoegen. Maarrrr.... je kan natuurlijk altijd een aanvullende order plaatsen.

      Hoe plaats ik een aanvullende order?

      Als je eerste bestelling nog niet verzonden is, dan kan je een nieuwe online bestelling plaatsen (met optie afhalen, dus gratis).

      In de opmerking vertel je dan dat deze bestelling moet worden toegevoegd aan je eerdere order, het liefst met de vermelding van je ordernummer.

      Bel voor alle zekerheid even tijdens openingsuren 0204283028 of je pakket nog niet weg is. 

      Gebeurt dit als de winkel niet open is, dan mag je er van uit gaan dat de bestellingen samengevoegd worden. Je krijgt in ieder geval even een mailtje van mij.

      Hé?! De webshop wil mijn bestelling niet verwerken?

      Je hebt het minimum order bedrag niet bereikt
      Ik kom je tegemoet in de verzendkosten. Verzendkosten die ik wel moet betalen. Onder een bepaald bedrag heeft het dan ook geen zin om een pakketje te verzenden, daarom is er een minimum bedrag ingesteld.

      Het verzendbedrag is hoger dan ik dacht, hoe kan dat?

      Het pakket is zwaarder dan 20 kg
      De meeste van de pakketten die worden verstuurd zijn onder de 20 kg. Dat is waar PostNL de grens trekt. Kom je boven dit gewicht dan wordt er een toeslag gerekend.

      Bestel je regelmatig veel en zwaar stuur dan even een mailtje dan kom je in aanmerking voor een speciale regeling. De grote krabpalen vallen automatisch onder deze regeling, die worden ondanks hun gewicht en afmeting niet belast met een toeslag.

      Kattenbakkorrels verstuur ik NIET!
      En om te voorkomen dat je ze toch in je winkelmandje stopt zit hier dan ook een idioot hoog verzendbedrag op. Heb je van alles besteld en haal je het grit weer uit je mandje dan zal je zien dat de verzendkosten ook weer normaal zijn.

      Totdat ik weet hoe ik het systeem duidelijk kan maken, dat je ze wel mag bestellen en betalen als je ze komt afhalen maar dat ik ze dus niet verstuur is dit dus even de ontmoedigingsmethode. 

      ________________________________________

      Mis je nog dingen die je graag op deze pagina had terug willen vinden? Mail me dan even.